A hamis nézettségi adatok ellen küzd a YouTube

A 21. század világában ahhoz már hozzászokhattunk, hogy nem csak a fizikálisan létező termékeket hamisítják, hanem az egyéb digitális tartalmakat is, de arra talán nem is gondolnánk, hogy vannak, akik olyan elvont dolgokat hamisítanak, mint például egy videó nézettsége. Egyre többen gondolják azonban, hogy a YouTube kínálta hirdetési pénzekért cserébe megéri meghamisítani a feltöltött kisfilmek nézettségi adatait. Éppen ezért indított nagyszabású akciót a Google tulajdonában lévő videó-megosztó portál, amelynek célja, hogy kiszűrje a hamis látogatottsági adatokat.

0 Tovább

Már az Apple alkalmazottakat is hamisítják

Persze csak tréfából, Tyler Fischer, amerikai komikus ugyanis négy különböző Apple üzletben is megviccelte a vásárlókat azzal, hogy az almás márka alkalmazottjának adta ki magát.

0 Tovább

Végleg eltűnhetnek Ugandából a hamis mobilok

Az ugandai Telekommunikációs Bizottság vezetője, Godfrey Mutable bejelentette: még februárban elkezdik kivonni a forgalomból az országban lévő hamis mobiltelefonokat.

0 Tovább

Vonzza a hamisítókat az amerikai focidöntő

Ugyan még három nap hátra van a Super Bowl-ig, vagyis az amerikai futballdöntő kezdetéig, de már most 20 millió dollárnál jár a szövetségi hatóságok által lefoglalt focis hamisítványok értéke.

0 Tovább

Egyre több árut foglalnak le Olaszországban

A tavalyi évben az olasz hatóságok 130 millió darab hamis árut foglaltak le, az autóalkatrészektől kezdve a szépségápolási cikkekig szinte minden termékkör érintett volt. A 2012-es adatokhoz mérve ez 25 %-os növekedést jelent.

0 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek