Hogy egy kicsit vidámabban induljon a hét, ezúttal egy meglehetősen vicces összeállítással készültünk, nagy költségvetésű amerikai filmstúdiók sikerfilmjeinek, olcsó koppintásait mutatjuk be.
Hogy egy kicsit vidámabban induljon a hét, ezúttal egy meglehetősen vicces összeállítással készültünk, nagy költségvetésű amerikai filmstúdiók sikerfilmjeinek, olcsó koppintásait mutatjuk be.
Számos "szemet gyönyörködtető" hamisítványt láttunk már, de az alábbi képsorozat mégis egészen megdöbbentő. Ma a kínai fogyasztóknak szánt kalóz DVD borítókat mutatunk, amelyek hol ostoba elírásokkal vannak tarkítva, másutt más filmekből átvett karakterekkel próbálják még vonzóbbá tenni a produkciót.
Scarlett Johansson igen szép elismeréseket kapott az Elveszett jelentés című filmben nyújtott alakításáért, ahogy partnere, Bill Murray is. Viszont mit keres a filmben Dustin Hoffman és miért visel cilindert?
A Budweiser védjegyjogosultja bírósági úton kéri, hogy takarják ki a sörmárkát az alkoholista pilótáról szóló Denzel Washington filmben. A bíróságnak kell megítélni, tekintettel a film témájára, belefér-e a fair use kategóriába az italmárkák megjelenítése.
Nem csak a hamisítók esetében, de szakmai körökben is előfordul, hogy a filmesek egymás munkáját koppintják. A Universal stúdió nem kifejezetten sikeres Csatahajó című filmjének is elkészült a „remake-je”, amelynek okán a gyártó szerzői jogsértési pert indított.
A Universal stúdió idén tavasszal mutatta be a Hasbro egy társasjátékán alapuló látványos fantasztikus filmjét Csatahajó (Battleship) címmel. A gyártó jelentős összegeket fizetett a licencért, és még több pénzt fordított a gyártási költségekre. Az, hogy a film nem teljesít a mozikban a stúdió várakozásainak megfelelően, önmagában sem öröm a gyártónak, az viszont, hogy ZS kategóriás filmesek még koppintják is a sztorit, még nagyobb baj.
Universal vs. The Asylum
A The Asylum stúdió hollywoodi körökben arról ismert, hogy nagyobb blockbusterek kisköltségvetésű verziót készíti el, azokat az eredeti produkciókkal egy időben, azaz a nagyobb gyártók marketing kampányára építve hozza forgalomba tévén, DVD-n és a digitális videotékákban. Korábbi filmjei között olyan címeket találni, mint a Transmorphers, az Almighty Thor vagy a The Day the Earth Stopped, ami a Fox stúdió 2008-as The Day the Earth Stood Still című filmje alapján készült.
A The Asylum ezúttal Amerikai csatahajó (American Battleship) címen jelentkezett új filmmel, ami tartalmában és vizuális megjelenésében is másolja a Universal filmjét. A Universal szerzői jogi jogsértési per indításával azonban elérte, hogy a The Asylum kénytelen megváltoztatni a film címét (az új cím: American Warship lesz). A cég a plakátok, fizikai hordozók grafikáját is módosítja, amelyért cserébe a az eredeti gyártó ejtette a pert.
(via: THR)
Abban, hogy Kínában nagy üzemben gyártják a kalózlemezeket már semmi meglepő nincs. Talán azon sem kellene meglepődnünk, hogy a kínai grafikusok koppintják a nyugati filmsikerek plakátjait is. Mégis, ha megnézitek az alábbi gyűjtést, ti is elámultok, hogy ezt milyen szemérmetlenül teszik. Nem, ezek nem ugyanazon filmeknek a kínai hirdetései, hanem helyi gyártású produkciók saját reklámanyagai!
Igazából szerelem kínai és eredeti verzióban
Sherlock Holmes vs. Detective Tanglang
Utolsó kommentek