Bár az időjárás eléggé szeszélyes, mégis, nyakunkon a nyár, így mind többen vesszük elő a napszemüvegeinket. A hamisítók persze ezt a terméket sem kímélik. Rendre gyenge minőségű utánzataik nem csak pénzkidobásnak számítanak, de nem lehetünk biztosak abban sem, valóban védelmet nyújtanak a káros UV sugárzással szemben.
Az alábbi videóban egy trendi Ray Ban napszemüveg példáján keresztül találtok néhány hasznos tanácsot arra vonatkozóan, mire figyeljetek, hogy új napszemüveg vásárlása során elkerüljétek a hamisítványokat.
A készítő nagyon alapos munkát végzett az eredeti és hamis szemüveg összevetése során. Ebből meg tudhatjuk, hogy már a dobozon látható a különbség: a hamisítványon nem szerepel a vonalkódos címkézés. A szemüveghez adott védőtokok mind minőségükben, mind anyagukban, mind színükben eltérnek. A különbségek közül talán a legnyilvánvalóbb és legaggasztóbb, hogy a hamisítvány közel sem olyan merev, így kétséges, hogy a táskába pakolva kellő védelmet nyújt-e a sérülés ellen. A két vásárlói tájékoztató tartalmilag és formailag megegyezik ugyan, de a hamisítvány egy gyenge minőségű nyomtatvány. A törlőkendőn a logó színe tér el: az egyik piros, míg a hamisítvány inkább narancssárga.
Magán a szemüvegen is számtalan apró eltérés mutatkozik. Az eredeti lencséjén nincs matrica, a márkajelzés nem tapintható rajta, szárai merevebbek, rögzítésük erősebb. A szemüveg szárai esetében a hamisítványon szellősebben van rögzítve a márkajelzés és belső oldalain is gyengébb minőségű a nyomtatás. Érdemes még megjegyezni, hogy a hamis szemüveg szárára szintén van tájékoztató rögzítve, amelyen a hamisítók tipikus hibája fedezhető fel, nevezetesen, hogy a szövegben betűzési és helyesírási hibák szerepelnek.
Ha esetleg nincs időtök végignézni az egész anyagot, ugorjatok 9:45-höz, ahol az alkotó egy gyors összefoglalót ad a felfedezett hibákról.
Utolsó kommentek