A hamis kozmetikumok piaca hovatovább nagységrendekkel nagyobb, mint a valódi kozmetikumoké – állítja a már korábban is hamísított MAC kozmetikai cég. A hamisítványok egyre professzionálisabbak, s a fogyasztók, a felhasználók egyre nehezebben tudják megkülönböztetni az igazit a hamistól. Puma, Adidas, L'Oreal és a MAC a hamisítók legkedvesebb márkái.
- Ha meg akarod állapítani, valódi vagy hamis-e a termék, az alábbi rövid tesztet végezd el vásárlás előtt:
- Nézd meg, mennyibe kerül? A márkás kozmetikum drága, a hamisítvány egyik árulkodó jele a relative olcsó ára.
- Figyelj a csomagolásra!
- Figyelj a termékeken található feliratokra. A hamisítványokra jellemzőek az elírások, a rossz nyelvezet.
- A MAC észlelte, hogy míg az erdeti termékeik különböző fantázianeveket kaptak, a hamisítók erre már nem fordítotak időt és energiát, így azok ugyanazon a néven szerepelnek.
- A tapasztalat szerint a hamis termékeket nem mindig sikerül ugyanazzal a színárnyalattal nyomni, így, ha eltér a doboz, a tégely stb. stb. a megszokottól, fogj gyanút, hogy hamis a termék.
A fenti módszereket ezen a videón a gyakorlatban is megtekinthetitek:
Utolsó kommentek