Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Messi és Jolie egy csapágyhamisítás elleni reklámban?

Valószínűleg az egyik legfurább hamisítás elleni kampányfilm az URB Group hamisítás elleni kisfilmje, amit valaha láttunk. Vajon a háziasszonyok tényleg a csapágyas konyhai eszközök miatt morcosak? Mit keres Lionel Messi, Angelina Jolie és Jason Statham egy csapágy reklámban és vajon fizettek nekik ezért?

A hamis csapágyak veszélyeire hívná föl a figyelmet az URB Group hamisítás elleni kampányfilmje, amelyre az imént bukkantunk rá a legnagyobb videómegosztó portálon. A kisfilm két ötlettel is operál, amik önmagukban jók lehetnének, de az egész produkció mégis zavaros és nagyon fura.

0 Tovább

Üzenet a csapágyfüggő társadalomnak

Meglehetősen látványos hamisítás elleni kampány videóval rukkolt elő a nemzetközi csapágygyártókat képviselő szövetség (World Bearing Association – tudtátok, hogy van ilyen?!). Miután az első másodpercekben rávilágít arra, hogy a világon tényleg mindent hamisítanak, még a csapágyakat is, okosan jelzik, hiszen a laikus közönségnek ez eszébe sem jutna, hogy milyen sok iparág használja ezt az eszközt, és hogy mennyi minden múlhat egy apró kis alkatrész szabályos működésén.

A következőkben kiderül, hogy a csapágyhamisítás egy világszerte jelentkező probléma. A hamisítványok műszaki cikkekbe történő beépítése, majd meghibásodása – amely a gyengébb minőség okán nagyobb valószínűséggel következik be, mint az eredeti cikk esetében - jobb esetben csak bosszúságot okoz, súlyosabb esetben a termelés hosszabb idejű megakasztását eredményezi, a legrosszabb forgatókönyv szerint viszont katasztrofális baleset okozója lehet.

Végül, felhívják a figyelmet arra, hogy a fent vázolt veszélyekkel szemben a megbízható gyártóktól történő beszerzéssel lehet hatékonyan védekezni.

3 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek