Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Messi és Jolie egy csapágyhamisítás elleni reklámban?

Valószínűleg az egyik legfurább hamisítás elleni kampányfilm az URB Group hamisítás elleni kisfilmje, amit valaha láttunk. Vajon a háziasszonyok tényleg a csapágyas konyhai eszközök miatt morcosak? Mit keres Lionel Messi, Angelina Jolie és Jason Statham egy csapágy reklámban és vajon fizettek nekik ezért?

A hamis csapágyak veszélyeire hívná föl a figyelmet az URB Group hamisítás elleni kampányfilmje, amelyre az imént bukkantunk rá a legnagyobb videómegosztó portálon. A kisfilm két ötlettel is operál, amik önmagukban jók lehetnének, de az egész produkció mégis zavaros és nagyon fura.

0 Tovább

Üzenet a csapágyfüggő társadalomnak

Meglehetősen látványos hamisítás elleni kampány videóval rukkolt elő a nemzetközi csapágygyártókat képviselő szövetség (World Bearing Association – tudtátok, hogy van ilyen?!). Miután az első másodpercekben rávilágít arra, hogy a világon tényleg mindent hamisítanak, még a csapágyakat is, okosan jelzik, hiszen a laikus közönségnek ez eszébe sem jutna, hogy milyen sok iparág használja ezt az eszközt, és hogy mennyi minden múlhat egy apró kis alkatrész szabályos működésén.

A következőkben kiderül, hogy a csapágyhamisítás egy világszerte jelentkező probléma. A hamisítványok műszaki cikkekbe történő beépítése, majd meghibásodása – amely a gyengébb minőség okán nagyobb valószínűséggel következik be, mint az eredeti cikk esetében - jobb esetben csak bosszúságot okoz, súlyosabb esetben a termelés hosszabb idejű megakasztását eredményezi, a legrosszabb forgatókönyv szerint viszont katasztrofális baleset okozója lehet.

Végül, felhívják a figyelmet arra, hogy a fent vázolt veszélyekkel szemben a megbízható gyártóktól történő beszerzéssel lehet hatékonyan védekezni.

3 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek