Valószínűleg az egyik legfurább hamisítás elleni kampányfilm az URB Group hamisítás elleni kisfilmje, amit valaha láttunk. Vajon a háziasszonyok tényleg a csapágyas konyhai eszközök miatt morcosak? Mit keres Lionel Messi, Angelina Jolie és Jason Statham egy csapágy reklámban és vajon fizettek nekik ezért?

A hamis csapágyak veszélyeire hívná föl a figyelmet az URB Group hamisítás elleni kampányfilmje, amelyre az imént bukkantunk rá a legnagyobb videómegosztó portálon. A kisfilm két ötlettel is operál, amik önmagukban jók lehetnének, de az egész produkció mégis zavaros és nagyon fura. Az egyik ötlet, hogy rámutat arra, nem is gondolnánk arra, a csapágyak mennyire alapvető részei a mindennapjainknak, és meghibásodásuk mennyi bosszúságot és komoly veszélyt jelenthet. A másik ötlet, hogy azt próbálja illusztrálni, egy imitáció mennyire nem képes ugyanazt az élményt adni, mint egy valódi termék.

Utóbbi gondolatot az igazi Lionel Messi és egy utcán dekázgató Messi mezes sráccal illusztrálja, a bosszúságot, a lerobbant autó miatt dühöngő Statham segít egyértelműbbé tenni, míg Angelina Jolie felbukkanásával az is kiderül, bármely háziasszonyból előjön a házisárkány, ha egy rossz csapágy miatt elromlik egy konyhai kellék.

Távol álljon tőlünk, hogy egy hamisítás elleni törekvés őszinteségét megkérdőjelezzük, de a videó minőségét elnézve, óhatatlanul is felmerül bennünk a gondolat, vajon az URB fizetett-e jogdíjat a hírességek megjelenítéséért vagy filmrészletek felhasználásáért…

(Kép forrása: facebook.com/Group.URB)