Emlékeztek még a Pfizer elég nagy botrányt kiváltott reklámfilmjére, amelyben a recept nélkül vásárolt, de hivatalosan vényköteles készítmények fogyasztásának veszélyeire figyelmeztet? Amiben egy férfi az illegálisan rendelt gyógyszer bevételét követően döglött kampányt köhög fel, utalva ezzel arra, hogy sosem lehetünk biztosak abban, a bizonytalan forrásból származó készítmények valójában milyen összetevőket tartalmaznak?

Na ez az projekt, amit közösségi médiajelenléttel bővít a gyógyszergyártó. Létrehoztak egy Twitter és egy Facebook oldalt, amelyeken ezúttal a spam hirdetések veszélyességére igyekeznek felhívni a figyelmet. A Viagra (a világ talán legnagyobb arányban hamisított készítménye) eredeti gyártója szerint a hamisítók gyorsan alkalmazkodnak az internet kínálta új lehetőségekhez, és az e-mailben küldött levélszemét mellett már a közösségi oldalakon is jelen vannak. Ezért a vonatkozó felületeken a spam üzenetekben kínált készítmények veszélyeiről tájékoztatnak, tovább arról, ha ilyen jellegű kéretlen hirdetéssel találkozunk melyik felületen hogyan jelezhetjük azt az adott weboldal üzemeltetői felé.

Ahogy nézzük a Twitteren ma már egész nap folyamatos a tartalomszolgáltatás. A Facebook oldal is szépen fel van építve, bár furcsa, hogy az üzenőfalon egyelőre semmi mozgás...

Ha esetleg valaki nem ismerné a beveztőben említett hirdetést, akkor alább megnézheti. FIGYELEM! TÉNYLEG CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK AJÁNLOTT!