Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Semmi sem lehetséges!

Eredeti márkák másolásából néha óhatatlanul is vicces megoldások születnek, például ha az ázsiai hamisítónak hiányosak a nyelvi ismeretei, esetleg ha úgy igyekeznek eladható terméket készíteni, hogy trendi márkákat ollóznak össze. Persze, hogy meddig vicces a dolog, az egy újabb kérdés: az alábbi termékek jogsértők, veszélyesek lehetnek, sőt egyes esetekben még a kegyeletsértés gondolata is felmerült bennünk.

A fenti hátizsákon a márkanév helyesen szerepel, ám az illegális gyártó a kihívásra ösztönző szlogent már nem jól másolta, így aztán a semmi sem lehetetlen helyett semmi sem lehetséges felirat került a termékre. A csíkok számát meg sem említjük...

0 Tovább

Republikánus kampányhirdetés fut a Pirate Bay-en!

A kanadai kormány hirdetését követően újabb politikai tartalmú hirdetés bukkant fel a The Pirate Bay oldalán: az elnökválasztási kampányban a republikánus jelöltet támogató szervezet futtat Obama ellenes reklámot.

Obamát támadó kampányhirdetés balra

0 Tovább

Kínai hamisításról vitáznak az elnökjelöltek

Korábban nem nagyon volt rá példa, hogy a kalózkodás és a hamisítás kampánytéma legyen, ám az elnökjelölt Mitt Romney Kínát ostorozva most beemelte a retorikába. Obama persze visszavágott.

Obama vs Romney (Kép forrása: Politico)

2 Tovább

Kim Dotcom Obama elnöknek énekel

Barack Obama elnöknek címzett dallal támadja a jogvédelmi lobbit és védi az internet szabadságát legújabb figyelemfelhívó akciójában Kim Dotcom. A Hollywoodnak címzett nyílt levelében az internetguru a közösség érdekében, és persze a maga védelmében szólal fel.

Dotcom új weboldalának fejléce

Néhány napon belül két fronton is támadást indított az őt támadó szerzői jogvédők ellen Kim Dotcom. A januárban bezárt Megaupload alapítója előbb a The Hollywood Reporter magazin hasábjain közzétett nyílt levélben, majd új weboldalán egy zenei videóval jelentkezett.

Dotcom nyílt levelében az internet és saját tevékenységének innovatív oldalát hangsúlyozza. Levele szerint "nem ő az ellenség", hanem az elavult üzleti modellek, viszont ő az, aki a digitális éra igényeihez igazodó, profitbiztos megoldásokkal segíthetne újra felívelő pályára állítani a zene- és filmipart. Dotcom alaposan kikel továbbá a jogvédelmi lobbi ellen, viszont dicséri az új-zélandi jogrendszert, ami többszörösen talált hibát az elleni irányuló FBI intézkedésekben.

Levele megírását követően Dotcom előrukkolt egy dallal is új honlapján, amelyet Mr. President címmel egyenesen Barack Obama elnöknek címzett. Dotcom a dalban szintén a lobbisták ellen, de az internet és az internetezők szabadsága mellett kardoskodik.

(Via: THR, TorrentFreak)

0 Tovább

Hamisítványok az Obama kampány szuvenírjei között?

Bár hazánkban ennek nincsen hagyománya, az amerikai választásoknak részét képezi, hogy a jelöltek a legkülönbözőbb, a logójukkal ellátott termékeket értékesítenek támogató választóiknak. A Huffington Post pedig nem kevesebbet állít, mint hogy Barack Obama kampánystábja hamis táskákkal kampányol.

A cikk szerint két különösen népszerű bevásárlótáska is kapható az amerikai piacon, amelyek koppintása lehet az Obama kampány logójával ellátott szuvenír. Az egyik az L.L. Bean vászontáskája, a másik egy francia tervezésű nejlon táska a Herve Chapelier logójával, amely a kilencvenes években igen nagy népszerűségnek örvendett Manhatten tehetős lakói körében. 

A fenti képen valóban látható, hogy a két táska között egészen apró különbségek vannak csak: a kampánylogó mellett az elnök 2012-es újraválasztására bíztató darab pántja talán valamivel rövidebb. Ja, és a francia táska 100 dollár, a felkelő napos O betűs alig 25...

A Huffington Post szerint az Obama-stáb nem kommentálta a hasonlóságot, majd, mintegy az elnöki stáb védelmében hozzáteszi, ezeket a táskákat már megjelenésük óta másolják. Az L.L. Bean formatervezése esetében ez annyit jelent, hogy 65 éve jelennek meg folyamatosan az utánzatok.

0 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek