Bár hazánkban ennek nincsen hagyománya, az amerikai választásoknak részét képezi, hogy a jelöltek a legkülönbözőbb, a logójukkal ellátott termékeket értékesítenek támogató választóiknak. A Huffington Post pedig nem kevesebbet állít, mint hogy Barack Obama kampánystábja hamis táskákkal kampányol.

A cikk szerint két különösen népszerű bevásárlótáska is kapható az amerikai piacon, amelyek koppintása lehet az Obama kampány logójával ellátott szuvenír. Az egyik az L.L. Bean vászontáskája, a másik egy francia tervezésű nejlon táska a Herve Chapelier logójával, amely a kilencvenes években igen nagy népszerűségnek örvendett Manhatten tehetős lakói körében. 

A fenti képen valóban látható, hogy a két táska között egészen apró különbségek vannak csak: a kampánylogó mellett az elnök 2012-es újraválasztására bíztató darab pántja talán valamivel rövidebb. Ja, és a francia táska 100 dollár, a felkelő napos O betűs alig 25...

A Huffington Post szerint az Obama-stáb nem kommentálta a hasonlóságot, majd, mintegy az elnöki stáb védelmében hozzáteszi, ezeket a táskákat már megjelenésük óta másolják. Az L.L. Bean formatervezése esetében ez annyit jelent, hogy 65 éve jelennek meg folyamatosan az utánzatok.