Eredeti márkák másolásából néha óhatatlanul is vicces megoldások születnek, például ha az ázsiai hamisítónak hiányosak a nyelvi ismeretei, esetleg ha úgy igyekeznek eladható terméket készíteni, hogy trendi márkákat ollóznak össze. Persze, hogy meddig vicces a dolog, az egy újabb kérdés: az alábbi termékek jogsértők, veszélyesek lehetnek, sőt egyes esetekben még a kegyeletsértés gondolata is felmerült bennünk.

A fenti hátizsákon a márkanév helyesen szerepel, ám az illegális gyártó a kihívásra ösztönző szlogent már nem jól másolta, így aztán a semmi sem lehetetlen helyett semmi sem lehetséges felirat került a termékre. A csíkok számát meg sem említjük...

Kína bírja a gyorskaját, sőt az amerikai elnököt is, ezért a leleményes vállalkozók egy újabb KFC étterem helyett, az alapító képét lecserélve OFC nyitottak.

A Kicker íze vajon visszarúg? Bizonyára csak hasonlít az eredeti ropogós ostyát rejtő csokiéhoz, ahogy a neve és a csomagolása is.

Munkást csináltak a whiskyből a hamisítók! Nem elég, hogy Label helyett Labial az íz, de Johnnie Walker helyett Worker lett a márka is.

Fehér tornacipő, kék farmer, fekete garbó, szemüveg, táblagép: ismerős? Nem, ő nem Steve Jobs, hanem Ken Lin, az Action Pad atyja. Külön felhívnánk a figyelmet az angyal szárnyakra a hátán. Ez már kegyeletsértés is, nem?

(Via: Business Pundit)