Egyszer már írtunk arról, hogy hogyan jön össze a hamisítás és a művészet. Ma egy újabb ilyen sztorira bukkantunk, amelyben a brand-rajongók, az autók és a fotográfia szerelmesei is kedvüket lelhetik. Szeptember 8-án érdekes tárlat nyílt a New York-i Mary Boone Galériában. Luis Gispert amerikai fotográfus Decepcion című kiállításán olyan fotókat csodálhat meg a látogató, amelyeken az ismert márkák iránti emberi szenvedély, pontosabban a védjegyjogi jogsértések egy sajátos formája jelenik meg.
A fotós autóbelsőkről készített éppen egy sorozatot, amikor egy fehér Cadillac Escalade típusú járműnél valami váratlanba botlott. Az autó belső kárpitozása a Louis Vuitton és Takashi Murakami 2009-es közös kollekciójának mintájával volt borítva. A kocsit természetesen nem az LV tervezte, sőt engedélyt sem adott a híres logó felhasználására, ám a fotós úgy érezte, megér egy projektet a téma. A következő évben végig járta az ország összes nagyobb autó kiállításait, ahol olyan szokatlan megoldásokat örökített meg, mint a Burberry mintás BMW vagy a Gucci-témájú Mercedes.
Az autók után azok tulajdonosaira fordította figyelmét, akiknek márkaszenvedélye a legkülönbözőbb formában jelent meg. Így például lencsevégre kapott egy floridai delaert, akinek otthona a padlótól a plafonig Versace mintás, vagy az alábbi képen látható hölgyet, akinek ruhája bizonyosan nem a francia divatház kollekciójából került ki.
Utolsó kommentek