Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

A hamis nézettségi adatok ellen küzd a YouTube

A 21. század világában ahhoz már hozzászokhattunk, hogy nem csak a fizikálisan létező termékeket hamisítják, hanem az egyéb digitális tartalmakat is, de arra talán nem is gondolnánk, hogy vannak, akik olyan elvont dolgokat hamisítanak, mint például egy videó nézettsége. Egyre többen gondolják azonban, hogy a YouTube kínálta hirdetési pénzekért cserébe megéri meghamisítani a feltöltött kisfilmek nézettségi adatait. Éppen ezért indított nagyszabású akciót a Google tulajdonában lévő videó-megosztó portál, amelynek célja, hogy kiszűrje a hamis látogatottsági adatokat.

0 Tovább

„Hamis” hirdetések a Youtube-on

Valljuk be, sokszor támad olyan érzésünk, hogy egy kissé túl sok reklám található egy-egy oldalon, és ez alól a legnépszerűbb videómegosztó sem kivétel. Mégis, pár barátságtalan fertőző program, azaz malware még ezt is elviselhetetlenebbé tudja tenni. Kiderült ugyanis, hogy néhány YouTube letöltő programmal olyan bővítmények települtek az azokat használók böngészőibe, amivel a csalók ki tudták cserélni a videós portálon futó hirdetéseket.

0 Tovább

Interneten alkudozó kereskedőkkel kampányol a holland vámhatóság

Speciálishirdetési technikát alkalmaz új internetes kampányában a holland vámhatóság, amelyben a nyaralni induló hollandok figyelmét kívánják felhívni arra, mit nem vihetnek haza szuvenírként. A retargetálás segítségével a nyaralási lehetőségek iránt böngésző netezőknek újabb és újabb kedvező ajánlatot tesznek az illegális portékát kínáló kereskedők.

0 Tovább

Állami hirdetés torrent oldalon?

Hirdetési hálózatok útvesztőjébe keveredett a kanadai pénzügyminisztérium, amelynek eredményeként a helyi gazdaságélénkítő program, az Economic Action Plan hirdetése a The Pirate Bay oldalán is megjelent.

Állami hirdetés Dr. Who torrentek fölött

0 Tovább

Induló művészeknek segít a The Pirate Bay

Bár a The Pirate Bay oldalát a kalózkodás mennyországának, és ezzel együtt a zene- és filmipar fő ellenségének tekintik, számos közönségre vágyó független művész választja a torrent oldalt munkássága megismertetéséhez. A TPB ennek okán a napokban "The Promo Bay" néven új kezdeményezéssel állt elő, nevezetesen, aktívan segítené a független zenészeket, filmeseket, írókat, hogy elérjék célzott közönségüket.

Aktuális kampányukban arra a már bejáratott módszerre alapoznak, amely szerint a The Pirate Bay aktuálpolitikai vagy társadalmi eseményekhez igazodva cserélgeti logóját. A feltörekvő művészeknek megjelenési helyet ajánlanak, vállalva, hogy logójakat beillesztik a sajátjukba, legalább három országban promotálják azt, és közlik elérhetőségeiket (weboldal, Soundcloud, YouTube stb.), Cserébe azt kérik csak, a leendő híresség ajánljon fel valamilyen ingyen elérhető tartalmat.

Kíváncsiak vagyunk, vajon hány leendő pop- és filmsztár lát ebben kitörési lehetőséget. A TorrentFreak szerint nem kétséges, hogy egy havi 1,8 milliárd látogatóval rendelkező oldal ingyen hirdetési helye vonzó lehet...

(Via: TorrentFreak)

0 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek