Speciálishirdetési technikát alkalmaz új internetes kampányában a holland vámhatóság, amelyben a nyaralni induló hollandok figyelmét kívánják felhívni arra, mit nem vihetnek haza szuvenírként.  A retargetálás segítségével a nyaralási lehetőségek iránt böngésző netezőknek újabb és újabb kedvező ajánlatot tesznek az illegális portékát kínáló kereskedők.

A nyári szezon kezdetével a holland vámhatóság új kampányt indított, amelyben arról tájékoztatja a nyaralni készülő hollandokat, hogy hamis és veszélyes termékeket nem hozhatnak haza szuvenírként. A kampány azt a helyzetet veszi alapul, hogy a nyaralók hol találkozhatnak leginkább ilyen termékekkel útjuk során, majd a szituációt a retargetálás eszközével átültették az internetre.

A kampány videói nyaralási és utazási lehetőségeket kínáló weboldalakon jelennek meg. Ebben egy kínai és egy arab piaci árus kínál kést, illetve hamis táskákat egyre olcsóbb árat kérve a termékért. Mivel az olyan nagy hirdetési szolgáltatók, mint a Google tudnak olyan eszközöket kínálni a hirdetőknek, amellyel például egy adott oldalon követhető a felhasználók aktivitása, ezért a holland kampány megjelenítését tudják úgy célozni, hogy ugyanazon netezőnek újra és újra felbukkanjon a hirdetés, de az minden alkalommal új, akciósabb tartalmat kínáljon. A retargetálási technikát különösen az internetes kereskedők használják, mert ennek segítségével korábbi vásárlásaink alapján tudnak számunkra potenciálisan releváns újabb vásárlási lehetőségeket ajánlani.