Pozitív üzenetű kalózkodás elleni kampányhoz csatlakozott a Microsoft. Az Xbox Live játékosai szavazhatnak kedvenc filmjeleneteikre, és pontokat gyűjthetnek, amelyekért további játék tartalmakhoz férhetnek hozzá.
A szoftvercég a brit Industry Trust filmkalózkodás elleni kampányához csatlakozott. A "Moment worth paying for", vagyis "Pillanatok, amelyekért megéri fizetni” címet viselő kampány nem elrettentéssel próbálja visszaszorítani a kalózkodást, hanem arra próbál meg rávilágítani, az alkotók és a nézők együtt hozzák létre a moziélményt azzal, hogy a mozijegyek árát újabb és újabb izgalmas filmekbe lehet visszaforgatni. A kampány során a nézők bevonásával gyűjtik össze azokat az izgalmas, érdekes, könnyfakasztó stb. filmes pillanatokat, amelyekért megéri megváltani a mozijegyet.
"Moment worth paying for" kampány egy plakátja
A Microsoft csatlakozásával a kalózkodásban leginkább érintett, 16-24 év közötti férfiakat igyekeznek elérni. Az Xbox játékosok a játék Live rendszerén keresztül olyan filmek ikonikus pillanatai közül választhatják ki a kedvencüket, mint például A király beszéde, az Eredet vagy a Harcosok klubja. A résztvevők a versenybe csatlakozva pontokat is gyűjthetnek, amelyeket az Xbox Live Marketplace oldalán letöltésekre válthatnak be.
A Microsoft és az Industry Trust közös programja a kreativitásnak is teret enged. Az Avatar Kinect karaktereivel kedvenc filmjeik legjobb jeleneteit játszhatják újra.
(Via: MarketingWeek)
Utolsó kommentek