Ennél hamburgert a King Burgernél? Oltanád a szomjad egy Heimekemmel? Esetleg hordanál  Corcs papucsot? Ma egy újabb gyűjtést mutatunk arról, milyen módon ferdítik el a kínai hamisítók az eredeti márkák neveit, hogy azok még ismerősnek hassanak, és így szimpatikusak legyenek a fogyasztóknak. 

A legtöbb hamisítvány az eredeti márka nevének kismértékű módosításával áll elő, némelyről azonban nehéz lenne megmondani, hogy mi is volt az eredetije.

 

Egyszerű szócsere balra, jobbra viszont gyöngyre cserélték a játékot

 

Egyel több ívet kapott a Meki, a Prada-t pedig egy i-vel zagyválták össze

Corcs papucs lett a Crocs-ból Kínában

 

Armani és Omega: luxus márkák Kína szerint

 

Az olcsó mosószer még felismerhető, az Apple viszont csak távolról hasonlít

 

Sportmárkák újratervezése...

 

Sonia már ismerős az olvasóinknak, a Heimekem viszont újdonság

(Via: Daily Mail)