Ennél hamburgert a King Burgernél? Oltanád a szomjad egy Heimekemmel? Esetleg hordanál Corcs papucsot? Ma egy újabb gyűjtést mutatunk arról, milyen módon ferdítik el a kínai hamisítók az eredeti márkák neveit, hogy azok még ismerősnek hassanak, és így szimpatikusak legyenek a fogyasztóknak.
A legtöbb hamisítvány az eredeti márka nevének kismértékű módosításával áll elő, némelyről azonban nehéz lenne megmondani, hogy mi is volt az eredetije.
Egyszerű szócsere balra, jobbra viszont gyöngyre cserélték a játékot
Egyel több ívet kapott a Meki, a Prada-t pedig egy i-vel zagyválták össze
Corcs papucs lett a Crocs-ból Kínában
Armani és Omega: luxus márkák Kína szerint
Az olcsó mosószer még felismerhető, az Apple viszont csak távolról hasonlít
Sportmárkák újratervezése...
Sonia már ismerős az olvasóinknak, a Heimekem viszont újdonság
(Via: Daily Mail)
Utolsó kommentek