Az utca emberét kérdezi az a kampányvideó, amelyet a napokban mutatott be az Egyesült Államok Kereskedelmi Kamarája. A videóban a New York-i Times Square járókelői próbálják eldönteni, két termék közül melyik a hamisítvány és melyik az eredeti.
"Ne te légy a következő áldozat" - hangzik a Egyesült Államok Kereskedelmi Kamarájának Nemzetközi Szellemi Tulajdon Központja (U.S. Chamber of Commerce's Global Intellectual Property Center ) által közétett kampányvideó fő üzenete.
A Dangerous Fakes kampány a hamisítványok veszélyeire hívja fel a figyelmet rámutatva, hogy a mindennapi életben számos veszélyes hamisítvánnyal szembesülünk fogyasztóként: a gyógyszerektől a füstérzékelőkön át a fékpedálokig minden termékből kapható az eredetire megtévesztően hasonlító, ám közel sem olyan megbízható hamisítvány. Ezek az interneten, az utcasarkon, sőt, néha az üzletekben is megjelennek, ám használatuk minőségi hiányosságaik okán kifejezetten veszélyes.
A hamisítványok elkerüléséhez fontos a fogyasztói tudatosság, de ahogy az alábbi videói is mutatja, nem mindig könnyű eldönteni, két pár cipő, két doboz cigaretta vagy két elektromos vezeték közül melyik a hamisítvány.
Utolsó kommentek