Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmplakátok Kína szerint

Abban, hogy Kínában nagy üzemben gyártják a kalózlemezeket már semmi meglepő nincs. Talán azon sem kellene meglepődnünk, hogy a kínai grafikusok koppintják a nyugati filmsikerek plakátjait is. Mégis, ha megnézitek az alábbi gyűjtést, ti is elámultok, hogy ezt milyen szemérmetlenül teszik. Nem, ezek nem ugyanazon filmeknek a kínai hirdetései, hanem helyi gyártású produkciók saját reklámanyagai!

Igazából szerelem kínai és eredeti verzióban

Sherlock Holmes vs. Detective Tanglang

0 Tovább

Tűzhely az Apple-től?!

Számtalan furcsaságot bemutattunk már itt a blogon, de a ma sorra kerülő termék gondolkodás nélkül dobogós helyre kerülne közöttük. A kínai hatóságok ugyanis nem kevesebb, mint 681 darab gázrezsót foglaltak le, amelyek egy megharapott alma logó mellett az "iPhone" márkajelzéssel vannak ellátva!

A hír szerint a mini tűzhelyeket Wuhan város (Hubei tartomány fővárosa) rendőrsége találta két raktárépület átvizsgálása során. A termék címkézése szerint a gyártó az "Apple China Limited". Mint a lenti fotókon is látható, a merész hamisítványon zöld alapon megjelenik az amerikai számítástechnikai gyártó almás logója, és világsikerű okostelefonja, az iPhone márkaneve.

0 Tovább

Mire hasonlít ez a termék?

Mint bizonyára ti is tudjátok, rendkívül kellemetlen védjegyjogi vitába futott bele az Apple Kínában. Egy helyi cég, a Proview ugyanis az aktuális hírek szerint jogosan birtokolja az iPad védjegyet az ázsiai országban, és már meg is kezdte az Apple táblagépeinek letakarítását a kereskedők polcairól. Az Apple persze fellebbezett a kínai bíróság határozata ellen, de az újabb ítélet megszületéséig könnyen lehet, hogy a termékhiány problémáját is orvosolnia kell. (Részletek ITT.)

Az Apple kontra Proview esethez most egy kis adalékot hoztunk, mégpedig a The Wall Street Journal cikke alapján, ami a kínai cég iPad névre keresztelt készülékét mutatja be. A Proview az iPad nevet az "Internet Personal Access Device" rövidítéseként használja, amely hirdetése szerint az alábbi képen szereplő számítógépet takarja. A készülék fejlesztésére állítólag 30 millió dollárt költöttek, és 1998 és 2009 között gyártották.

0 Tovább

Státusz szimbólumok után futnak a kínaiak

Érdekes hírt olvastunk a HENT híroldalán: "A társadalmi státuszt jelző luxuscikkek iránti igény, vagy legalábbis ennek látszata annyira fontos a kínaiaknak, hogy már a divatcégek ajándék bevásárlótáskáit is hamisítják." Na tessék.

A cikk szerint, ha a fogyasztói lendület nem változik, 2020-ra Kínáé lesz a világ legnagyobb luxuscikk piaca. Persze a többség ezeket a drága holmikat nem engedheti meg magának, és jobb híján megelégszik a látszattal. Épp erre épít a hamisító ipar. Az új irány szerint azonban már nem csak a Gucci és Louis Vuitton és egyéb táskákat hamisítják, hanem azokat a bevásárló szatyrokat is, amelyeket az eredeti táskákhoz a luxus üzletekben adnak. Ezek a szatyrok ugyanis azt sugallják a többi fogyasztónak, hogy annak hordozója márkás termékek tulajdonosa...

A The Wall Street Journal-re és a China Daily-re hivatkozó cikk szerint Kína legnagyobb online boltja, a Taobao oldala száznál is több luxusmárkák jelzéseivel ellátott papírtáskát listáz: Hermés, Louis Vuitton, Chanel, Prada és Burberry logó minden mennyiségben. A hír szerint azonban a műanyag alapú szatyrok, főleg az átlátszó típusúak már nem annyira népszerűek. Ezekben ugyanis látszik, hogy mi van benne... Ami viszont megint csak kelendő, az a blokkok hamisítása. Egyes vásárlók ugyanis örömmel veszik, ha a luxuscikk logójával ellátott hamis papírtáskájukba blokk is kerül, amely egy Gucci vagy Hermés táska korábbi megvásárlását engedi sejtetni.

(Via: HENT, Kép: WSJ)

0 Tovább

A lényeg, hogy hasonlítson!

Megint találtunk egy izgalmas gyűjtést a Kínában készülő utánzatokról. Az IB Times San Francisco mintegy ötven fotót közöl hamisítványokról, amelyek az ázsiai országban készülnek. Van itt minden a Louis Vuitton óráktól kezdve az Apple készülékekig. Vannak köztük ismerős darabok is, amelyeket rendszeres blogolvasóink már nálunk is láthattak (például EBBEN vagy EBBEN a gyűjtésben), ezért a mai posztba néhány újdonságot válogattunk ki ezek közül.

Na, mire hasonlít a fenti márkajelzés?

Majdnem olyan, mint az eredeti!

0 Tovább

nokamu

blogavatar

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Utolsó kommentek