Érdekes hírt olvastunk a HENT híroldalán: "A társadalmi státuszt jelző luxuscikkek iránti igény, vagy legalábbis ennek látszata annyira fontos a kínaiaknak, hogy már a divatcégek ajándék bevásárlótáskáit is hamisítják." Na tessék.
A cikk szerint, ha a fogyasztói lendület nem változik, 2020-ra Kínáé lesz a világ legnagyobb luxuscikk piaca. Persze a többség ezeket a drága holmikat nem engedheti meg magának, és jobb híján megelégszik a látszattal. Épp erre épít a hamisító ipar. Az új irány szerint azonban már nem csak a Gucci és Louis Vuitton és egyéb táskákat hamisítják, hanem azokat a bevásárló szatyrokat is, amelyeket az eredeti táskákhoz a luxus üzletekben adnak. Ezek a szatyrok ugyanis azt sugallják a többi fogyasztónak, hogy annak hordozója márkás termékek tulajdonosa...
A The Wall Street Journal-re és a China Daily-re hivatkozó cikk szerint Kína legnagyobb online boltja, a Taobao oldala száznál is több luxusmárkák jelzéseivel ellátott papírtáskát listáz: Hermés, Louis Vuitton, Chanel, Prada és Burberry logó minden mennyiségben. A hír szerint azonban a műanyag alapú szatyrok, főleg az átlátszó típusúak már nem annyira népszerűek. Ezekben ugyanis látszik, hogy mi van benne... Ami viszont megint csak kelendő, az a blokkok hamisítása. Egyes vásárlók ugyanis örömmel veszik, ha a luxuscikk logójával ellátott hamis papírtáskájukba blokk is kerül, amely egy Gucci vagy Hermés táska korábbi megvásárlását engedi sejtetni.
Utolsó kommentek