Újabb videókkal jelentkezett a Nemzetközi Védjegy Szövetség (International Trademark Association, INTA) hamisítás elleni kampánya, amely személyes vásárlói tapasztalatokkal figyelmeztet a hamisítványok veszélyeire. Ezúttal a hamis fékek és az ajándékba vett hamisítvány kockázatait ismerhetjük meg.

Egy korábbi bejegyzésünkben láthattátok már annak a lánynak a történetét, aki otthon vette észre, hogy a jó üzletnek tűnő vásárlása eredményeként ostoba elírással tarkított hamisítványért fizetett. Az INTA "Unreal" kampányának újabb szereplői szintén az olcsóságnak dőlnek be. Az első videóban Cody mesél arról, mennyire ciki, hogy akaratán kívül hamisítványt vett a barátnőjének ajándékba. A videó üzenete arra figyelmeztet, a mások ötletein nyerészkedő hamisítók gyenge minőségű, kevéssé tartós anyagokból készítik termékeiket, amelyekre nincsen cseregarancia, viszont megvásárlásuk pénzkidobás.

A második videóban Ricardo mutatkozik be, akik autóbalesetet szenvedett bátyjával együtt. testvére rendkívül jutányos áron vásárolt új féket a kocsijukba, amely közlekedés közben egyszerűen összetörött. Ricardo és testvére szerencsére megúszták a balesetet, de egy ilyen szituáció könnyen halálos is lehetett volna. Az üzenet egyszerű: nem éri meg életünket kockáztatni a hamisítványok használatával. Az óvatosság viszont különösen fontos, hiszen az elektronikai termékeket, kozmetikumokat, gyógyszereket és más veszélyes termékeket gyártó hamisítóknak nem fontos az egészségünk és a testi épségünk.